Ką daryti, jei skrendant su AirBaltic grąžinamas sugadintas bagažas?

Apie sugadintą bagažą oro uosto pamestų daiktų tarnybai privalote pranešti iš karto po skrydžio, tačiau ne vėliau kaip po 7 dienų nuo atvykimo. Pranešę apie žalą, airBaltic klientų aptarnavimo skyriui turite pateikti savo kelionės dokumentus, bagažo etiketę, nuosavybės praradimo ataskaitą ir paraišką.

Pažymėtina, kad airBaltic nėra atsakinga už žalą, atsiradusią dėl gamintojo broko, netinkamo bagažo įpakavimo arba įprastų nusidėvėjimo sąlygų.

airBaltic prisiima ribotą atsakomybę už žalą, atsiradusią dėl vėluojamo pristatymo arba sugadinto bagažo. Rekomenduojama apie patirtus nuostolius pranešti jūsų draudimo kompanijai. Jeigu jūsų draudimo kompanijai reikia papildomų duomenų, prašom susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *